torsdag 28. mars 2013

"...I forget I'm not the only one in the play"

Hei alle sammen!

En liten stund siden sist nå! Jeg oppholder meg for tiden i Storbritannia, så det er nok blitt en del nye bøker siden desember. Av hensyn til kofferten har jeg "bare" kjøpt fem nye bøker, men med tanke på at jeg er venner med flere bokelskere har det aldri vært manko på bøker.


Seraphina av Rachel Hartman kjøpte jeg på mandag og jeg har enda ikke fått lest den. Men forsiden er nydelig og det er drager! Jeg trenger flere drager i mitt liv

Throne of Glass av Sarah J. Maas driver jeg å lesere i akkurat nå. Den inspirerer ikke akkurat, men jeg skal nok klare å fullføre den på et vis

John Dies at the end av David Wong er en bok jeg har blandete følelser for. Jeg tror det var meningen at den skulle være både morbid og morsom, men den falt ikke helt i smak hos meg. 3 av 6 stjerner.

Miss Pergrine's Home for Peculiar Children av Ranson Riggs er en bok jeg har begynt på men bare ikke fulført. Uten noe som helst logisk grunn. Boken er spennende, men jeg har bare ikke satt meg ned og fått fullført den (hovedsaklig fordi Days of Blood & Starlight av Laini Taylor ventet på meg). Så jeg har planer å fullføre den snaaaart.

The Daylight War av Peter Brett er den tredje boken i en fantastisk serie (den første i serien var den beste boken jeg leste i 2012, les om den her). Jeg hadde influensa og to oppgaver å skrive, men jeg fant likevel tid til å lese den (tittelen på innlegget er i fra den). 5 1/2 av 6 stjerner!

1 kommentar:

  1. Miss Pergrine's Home har jeg hatt planer om å lese lenge. Fremdeles ikke gjort det, skjønner ikke helt hvorfor...

    John Dies at the End nekter jeg å lese pga SPOILERS. Har lest bakpå, og jeg falt ikke for konseptet, for å si det sånn.

    Og drager er alltid kule!

    SvarSlett