onsdag 11. juli 2012

"Her sit eg i all denne driten," kviskra ho igjen

Jeg som hadde planer om å oppdatere ofte... Sannheten er at jeg er i mer eller mindre koma etter jobb og da vil jeg heller slappe av med en god bok enn å skru på dataen.


Dette betyr at jeg endelig har fått lest ferdig Slaget på Vigrid av Kristine Tofte. Jeg har tross alt hatt denne boken siden i begynnelsen av februar, så det var kanskje på tide.

Omtale: (Kopiert fra Goodreads)For at den gamle spådomen om verdas ende skal bli røyndom, har tre søstre blitt avla fram av den eldste volva og den eldste av gudane, utstyrte med vilje og krefter dei sjølv er uvitande om. Rundt dei sørgjar ulike maktar og skapnader for at dei skal bli skikka til å gå lagnaden i møte. 

Dronning mot offerprestinne
Då dei to eldste jentene, Ragna og Berghitte, blir 14 og 15 år, er tida inne for at dei skal innvies i oppgåvene dei er esla til. Ragna vert opplært som offerprestinne i eit kongedøme, mens Berghitte blir dronning i eit anna. Det går mot krig mellom dei to kongedøma, og soleis òg mellom dei to søstrene. Kaoskreftar er i sving, og dette blir ei forteljing om spennet mellom gamle spådomar og eigen vilje, age for gudane og hug og lengt etter makt.


Det negative
Denne boken kjedet meg, og det tok viljestyrke for å i det hele tatt fullføre den. Jeg følte ingen sympati for noen av karakterene og jeg hadde hele tiden et lite håp om at Berghitte skulle bli spist av en ulv eller noe. I tillegg til at boken manglet noe som jeg personlig synes er viktig i en bok; humor.

Det positive
Handlingen i seg selv er fascinerende og den er veldig godt skrevet (i allefall med tanke på at det er en debut bok!) OG DE SISTE KAPITTELENE ER SUPER SPENNENDE! Bare de alene gjorde at jeg fikk litt lyst å lese neste bok (selv om jeg tviler på det kommer til å skje). Så jeg hatet den ikke, elsket den ikke og kanskje jeg lesere oppfølgeren. Anbefales for alle som vil lese nynorsk fantasy.

Noen andre som har lest denne?

3 av 6 stjerner.

Utdrag fra prologen: "Djupt nede i mørk mold som ein gong var ei myr, låg ei kvinne, svart av elde. Ho var kledd i ullkjole og kappe med bronsenål, og på føttene var leivningane av mjuke kalveskinnssko. Dei nakne armene låg falda kring ein seidstav av ask."


3 kommentarer:

  1. Det faktum at den var nynorsk gjorde igrunn heile boka for meg.

    Den var veldig vakkert skreve, om eg kan sei det? Men enig ja, elsket den ikkje, hata den ikkje. Kanskje eg les oppfølgeren ein dag :P

    SvarSlett
  2. Hehe. Ja, sikkert mange som tenker det! Selvfølgelig kan du si det :) Håper muligens på å lese sammendrag av bok 2 på wikipedia eller noe.

    SvarSlett
  3. Hm, nok en bok jeg må sjekke ut. Kjekk denne bloggen din!

    SvarSlett