torsdag 15. november 2012

The Host og The Mortal Instruments movie trailers

Jeg har lest veldig mange pensumbøker i det siste så hvis noen lurer på utviklingen arkeologi, kjønnsarkeologi og behandling av de døde i eldre bronsealder just let me know.

Stig linket meg nettopp til The Host traileren, og for min del synes jeg den ser ganske lovende ut (men jeg lurer virkelig på hvor lillebroren hennes er...?). Også kan jeg ikke unnslippe å trekke paralleller til at Meyer har en øyenfarge fetish og en ting for eldre menn, men sånn er det.



Eller hva synes du?

En annen trailer som ble sluppet i dag er Mortal Instruments som er basert på en serie i samme navn av Cassandra Clare.



DEN SER JO FAKTISK LOVENDE UT!!!

Og så må jeg jo poste Hobbiten traileren på nytt, det er jo faktisk mindre enn en måned (!) til premieren


Er det noen filmatiserte bøker du gleder deg til å se?

1 kommentar:

  1. Jeg har alltid trodd at The Host er en dårlig bok, mye på grunn av Twilight :P Men nå fikk jeg veldig lyst til å lese den! Samme med City of Bones! Og snart Hobbiten ja <3

    SvarSlett