mandag 30. januar 2012

Song for Eirabu


Det sier vel litt hvor mye jeg følger med i denne verden når jeg først i dag legger merke Song for Eirabu av Kristine Tofte i dag... Norsk fantasy! Selvfølgelig støtter jeg noe sånt! Ikke for å glemme å nevne at hun kommer fra naboøya mi... haha. Grunnen til at jeg la merke til denne boken i dag er fordi jeg leste denne artikkelen på BT. Jeg er enig at det er lite å bare ha noen hundre bøker i salg i bokhandler rundt i landet! Det er bra serien har fått oppmerksomhet av sosiale medier slik at dette antallet mest sannsynligvis øker.

Prinsippet høres nokså lovende ut: "Dette er en historie om tre kongeriker, to unge søstre og en spådom om verdens ende. Det hele utspiller seg i et fiktivt univers med utspring i norrøne myter."

Nå er bare spørsmålet om jeg skal bruke 369 + frakt eller 130 kr i ebookformat. Hmmm... Valgets kvaler.

Edit: Nå er den bestilt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar