søndag 26. august 2012

Dag 26: En bok som endret din mening om noe

Dag 26: En bok som endret din mening om noe


Jeg kan ærlig talt si at jeg ikke har opplevd en bok som har forandret meningen min helt om noe. Jeg har selvfølgelig lest bøker som har fått meg til å tenke, men som de fleste vet så holder jeg meg for det meste i min lille fanasyboble.

Men Flood av Stephen Baxter er en bok som har fått meg til tenke over klima og fremtiden. Den gjorde meg rett og slett litt redd. Jeg har tidligere skrevet om den her. Akkurat nå er jeg for trøtt til å tenke mer over denna saken, litt useriøst av meg kanskje, men det får bare være.

---

Dag 27: Den mest overraskende vrien eller slutten
Dag 28: Favoritt titler
Dag 29: En bok som alle hatet, men som du likte
Dag 30: Din favorittbok igjennom tiden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar