søndag 17. juni 2012

Videoblogger er kult

Det siste året har jeg tilbrakt mye av tiden min på youtube med å se på videoblogger. Det er ikke alle som synes det er like kult, men jeg har helt forelsket meg i Vlogbrothers (som konsept) og følger med på alle oppdateringene. Bloggen er av John Green (forfatter) og broren hans Hank Green.



Dette er to tilfeldig videoer som ikke en gang begynner å beskrive hvor fantastisk de er. Hank Green har også vært med å lage en videoblogg basert på Stolthet og Fordom som også er ganske fantastisk:


En tredje videoblogg som er ganske kul er Charlieissocoollike:


Det er selvfølgelig flere, men dette er favorittene mine. Men nå til det viktige spørsmålet: Tilbringer du mye tid på youtube? I såfall hva ser du på?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar